can´t it be saturday?

I går då, var jag hemma hos Jossa. Kollade på lite bra film och svullade. Så kvällen slutade bättre än vad min morgon gjorde. I går morse dåra när jag låg och sov så vaknade jag att katt-kräket skulle spy i min säng. Så jag slängde iväg han, nästan in i garderoben. Och då tänkte han spy på min matta. Så jag skrek FEEEEELIX! Så då sprang han ut och spydde utanför min dörr. Usch det var alla räkor som kom upp =/ haha. Tur att jag vaknade i tid säger jag bara.

Förlorade handbollsmatchen i dag :( inte bra.
Sitter nu och laddar över bilder från mammas mobil som jag varit ute och tagigt! Säkert över hundra st.
Jag har faktiskt bakat en kladdkaka också! Shit vad smarrig den blev.
Men nu ska jag sätta in lite bilder....

153636-79

153636-75


Alla har lov utom jag. Men på tordag far jag och min Jossi till vår årliga tradition destination Härjedalen! Sen blir det lov för mig. Det ska bli underbart!
Måste bara tillägga att jag HATAR allt som har med antikens grekland att göra. Har prov på det på onsdag. Blää. Fast någon gång på onsdagen ska jag till ögondoktorn (ögonmigränen). Hoppas det blir under svenskalektionen. Mohaha.

Kommentarer
Postat av: Gunnaralma

Perfect work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback