barfotatarzan med tights och en handske.

Ännu en förfärlig morgon! Shit. Hade skitbråttom till tåget. Epan lät jätteunderligt, nästan som om motorn skulle rasa ur (lät så i går med). Pappa försökte laga felet i går men det verkade inte ha funkat så jättebra. För när jag åker över tågrälsen så stannar skiten! Det kallar jag panik. Försökte starta den flera gånger men den gick inte igång. Så jag var på väg ut och skulle försöka hitta någon som kunde hjälpa mig att putta bort epan från rälsen, men innan jag hann så långt testade jag än gång till och den startade. Jag var så rädd. Och förbannad. Ringde pappa och sa att det var dags att skrota helvetet.
Resan hem var ingen dröm,.
Så i morgon får någon skjutsa mig till tåget.
I morgon komer även Filip och Emma hem till mig ;) Om det ska bli fint väder blir det grilla!
Hare gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback