Årets första jordgubbsätning<3

I dag så suklle vi gå på studiebesök.. Vart hamnade vi? PÅ LIVRUSTKAMMAREN! Hallå? vad har det med bageri och göra? Sen fick vi se på vaktparaden och sen åka hem! Men jag fortsatte till blackeberg där mormor kom och hämtade mig. De skulle sjösätta båten och mamma och fia skulle komma dit senare. Så låg och sola på bryggan. Det var gött det. Sen lagade jag och mormor mat. Och allt var väldigt mysigt.
kom hem för ett tag sedan så nu blir det väl bara att göra sig iordning. Puss och kram.
153636-90

To se more photos click here:
murresbilddagbok!

Kommentarer
Postat av: JOssey

Mums vad gott med jordgubbar, murreeeey :) Träna imorgon I hope!? PUSS

Postat av: maria

jadu jossi, det var väldigt smarrigt ;D
Jo! I morgon ska jag träna ;) PUSS

2007-04-24 @ 22:37:15
URL: http://murremus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback