Han gick nog på det!

I går morse (julafton) så kollade jag och fia på "in her shoes" som jag tycker är så bra.
Efter det så gjorde vi oss i ordning med smink och allt. Sen skulle jag göra potatisgratäng som jag ville ha till julbordet och då fick jag skiva lök. Gissa hur det blev. KAOS mitt smink hängde under ögonen och all make up var förstörd. Jag offrade många tårar för den gratängen :P

Sen när all mat var uppäten osv. så skulle vi komma fram till hur vi skulle göra med den där nedrans jultomten. Morfar har ju alltid varit tomte innan så min lilla kusin Filip hade ju i princip listat ut detta. Plus att min morfar har så ont i knäna så han ville helst inte gå över åkrarna på vår baksida. Så morfar och pappa "tvingade" på mig rollen som jultomte. För Fille skulle nog inte tänka sig att det var jag som var tomten. Och jag tror fasiken att jag lyckades lura honom detta år även fast han är åtta. Men jag var lite närvös där hur jag skulle klara den mörka rösten. Men den satt nog där den skulle! HAHA Och till fille sa jag att jag varit hos mina andra kusiner och hämtat en grej, och tyvär missade tomten :/

Han gick nog på det!

Ja, sen då när tomten stuckit blev det klapputedlning. Jag fick så mycket fina grejer. Pulskocka, träningströja, skiva, hudkräm från biotherm som jag önskat mig av mormor :) bio-kort plus pengar till mat som jag ska ha på bio-kvällen, singstar legens. och jag och fia fick dansmattor till vårt playstation och det var askul! Sen fick jag parfym, puma. En ängeklspegel, bok, tofflor, och en massa mer!


Nu ska jag gå och äta lite frukost. Det blir nog macka med julskinka.
Hoppas ni underhålls av bilden på mig som tomte, hahah.

Trevlig fortsättning!  Hej!


Kommentarer
Postat av: Ella

Vilken fin tomte. God fortsättning /Ella

Postat av: Josefin

härlig julafton murrey :)

2006-12-25 @ 19:26:43
URL: http://gofixyourself.blogg.se
Postat av: Josh Holloway

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2010-09-23 @ 10:45:18
URL: http://josh-holloway.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback