Dan före doppardan

I går var jag, Fia och mamma iväg och shoppa en sväng. På kvällen klädde vi granen vilket var jättemysigt. Sen kollade jag och syrran på IDOL-dvd:n halva natten. Sen senare så klippte jag snedlugg på fia och GUD DAMN IM FUCKING GOD! tänkte bara skryta lite. Kanske skulle satsat på frisör?

I dag har vi varit och hälsat på farmor i nynäs. Väldigt trevligt faktiskt. Och hunden var ovanligt snäll. Får väl se om jag åker ner till henne någon dag under lovet. Hon blir ju så himla glad.
 Nu har jag och Fia precis städat övervåningen och snart är det JUL-MAT!
I kväll blir det bara julmys med familjen. Jag och fia Fia kanske tar ett tv-spels race! hahaha

Dessutom har vi en hash-och-braj-bil. Nej, förlåt tårtan. Skojja bara. PUSS


                                                                                ♥GOD JUL♥

Kommentarer
Postat av: Abdullahmargrete

Keep the good works comming.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback