again

Nu hände det igen. Någon väckte mig för jag sov fastän vi var framme i Västerhanigne. Denna gång var det nog en polack. Såg ut dom det iaf, inte hörde jag vad han sa heller. haha

Ingen isskrapa har jag till epan heller. Ingen värmde heller för den delen. Måste sitta och åka med öppet fönster så inte hela bilen immar igen. Och det är ju kul när det typ ät fem minus ute.

Fick sluta tidigare i dag också! väldigt skönt. Inga läxor eller prov som ligger och gnager i skallen på mig. Fan vad skönt. I kväll ska jag nog bara slappa. Kanske det är dags för en ångbastu? haha det vore skönt nu efter min iskalla färd med TRAKTORN hahaha

Farväl.

Kommentarer
Postat av: Erlandada

Thank you for the resources. Keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback